Ana içeriğe atla

Gel Birlikte Umut Olalım/Bağış Mektubum Lütfen Okuyun


Merhaba,
4 Eylül Pazartesi gününden itibaren kendi sağlığım için günde 10.000 adım atıyorum ve bir yandan da Cerebral Palsy’li çocukların özel eğitim ve rehabilitasyon alabilmeleri için bağış topluyorum.
Bir ofis çalışanının günde ortalama 3.000 adım attığını düşündüğümüzde bu benim için biraz zorlayıcı olacak ancak Cerebral Palsy’li çocuklara umut olmak benim için çok büyük bir motivasyon.
Cerebral Palsy’nin çocukluk döneminde rastlanan en yaygın fiziksel engel olduğunu biliyor muydun? Cerebral Palsy’li her iki kişiden biri, bedenindeki şiddetli kasılmalar sebebiyle kronik ağrılar çekiyor. Birçoğu da başkasının yardımı olmadan tek bir adım dahi atamıyor.
Steptember’a katılarak desteklediğim bu projeye, yapacağın bağış ile Cerebral Palsy’li bir çocuğa umut olmak için aşağıdaki linkten bağış sayfama girerek destek olabilirsin.
(https://stept.io/6qrRlfo)
Bağışlayacağın her bir kuruş Cerebral Palsy’li çocukların hayatlarında büyük bir değişikliğe sebep olacak. Bu nedenle desteğin bizim için çok önemli.
Desteğin için şimdiden çok teşekkürler,
Bekir Fatih Demirağ

(hedefim 500 TL gönlünüzden ne koparsa)
Cerebral Palsy ile yaşayan binlerce insanın hayatında büyük bir fark yarattığınız için teşekkür ederiz.

Yorumlar