Ana içeriğe atla

Basketbolda Coach Hakan Demir Devrimi

 ING Basketbol Liginde oynanan Tofaş-Anadolu Efes Karşılaşmasında herkes Tofaş Basketbol Takımının olağanüstü mücadelesini konuşacakken Tofaş Başantrenörü Hakan Demir in devrim niteliğindeki hareketini konuşuyor.

Maçın yanılmıyorsam 3.çeyreğinde Rodrigue Beaubois ın topa hamle yapıp topu kurtarmak istediği sırada Hakan Demir ile bir çarpışma yaşadı.O esnada Rodrigue Beaubois Hakan Demir e çarpacağını anlayınca Hakan Demir reklam tabelalarına çarpmasın diye tutmak da istedi.

Hakan Demir nasıl bir stres ve mantıkla gerçekleştiğini anlamadığımız bir biçimde Rodrigue Beaubois ı kızgınlıkla itti ve birşeyler söyledi.Ekran başındaki basketbolseverler ve Tofaş basketbol takımı seyircisi dahil bu harekete, ani tepkiye anlam veremediği gibi,Anadolu Efesli basketbolcular da anlam veremedi.Vasiliije Micic de neden kızdın tarzında bir karşı bir tepki gösterdi.

Hakan Demir kendine yakışmayacak tarzda polemiğe devam etti aynı zamanda kızgın hareketlerine.Sahada bir gerginlik yaşandı.O saniyelere kadar harika bir oyun ve mücadele sergileyen Tofaş Basketbol takımının konsantrasyonu düştü.Müsabakayı da kaybetti zaten.

Bana sorarsanız müsabakanın tek kaybedeni Coach/Başantrenör Hakan Demir.

Avrupa sahaları dahil şimdiye kadar böyle doğal bir olaya sinirleneni görmedim.Müsabakayı kaybedebilir yada kazanabilirsiniz.Ama siz ev sahibi takımın başanterönüsünüz.Karşı takım adı üzerinde misafir takım.Misafir ediyorsunuz o takımı kendi evinizde.İnsan misafirine kötü davranmak ister mi?

Velevki sakatlandı Hakan Demir.Olabilir sporun içinde bunlar da var.Kaza dersin geçersin.Bu Rodrigue Beaubois ın özellikle bilerek isteyerek yaptığı bir hareket değil ki.

Hakan Demir sinirli sinirli bağırdı el kol hareketleri yaptı,Vasiliije Micic tepki verince de bu sefer Hakan Demir yetmezmiş gibi yardımcısı da benzer tepkiyi verdi.Müsabaka sonunda da Hakan Demir yüzünden antrenörler el sıkışmadı ki burada da Ergin Atamanın tepkisini haketti Hakan Demir.

Müsabaka sonunda yaptığı açıklamada özür diliyor ama yine Vasiliije Micic ile polemiğe girme telaşında.Gerek yok bunlara.Hakan Demir in muhatabı dengi Vasiliije Micic mi?

Türkiyede bu yüzden idarecilere profesyonellik ve ego testleri aynı zamanda yapılmalı.Çok kişinin başarılı olacağını sanmıyorum.

Bir başantrenör olarak göreviniz sadece tkımı yönetmek değil,seyirciye basına doğru mesajları verebilmektir.Ne mutlu ki Tofaş Basketbol takımı seyircisi oldukça sağduyulu ve eğitimli bir seyirci topluluğundan oluştuğu için kendi antrenörleri bile olsa özeleştiriyi yaptı,çok medeni davrandı.

Tofaş Basketbol Takımı bir ekoldür.Böyle bir ekolün içinde de eski basketbolcuları şimdiki menajerleri Tolga ÖNGÖREN gibi çok beyefendi bir idarecileri vardır.Tolga bey karşı karşıya geldiğiniz zaman size centilmenlik ve beyefendilik dersi verebilecek nadir insanlardandır.Örnek alınmalıdır.

Ez cümle Hakan Demir egosuna hakim olabilseydi şimdi kendisinin yerine Tofaş Basketbol Takımının ortaya koyduğu olağanüstü mücadeleyi konuşuyor olacaktık.

Yorumlar

Popüler Olanlar

Ağlarsam ben ağlayayım  Aşkım ağlamasın  Gözleri yaş  Kalbi hüzün dolmasın.  Ağlarsam ben ağlayayım  Aşkım ağlamasın  Dertler hüzünler beni bulsun  Mutluluklar onu.  Ağlarsam ben ağlayayım  Aşkım alamasın  Bir gün yanında olamasam da  Hep gülümseyerek hatırlasın.  Ona adadığım  Güzel rüyaları yaşasın.

İstanbul Maratonunda KORUNCUKLAR için koşuyorum

 39.İstanbul Maratonunda KORUNCUKLAR için koşacağım. Koruncuk Vakfı ile tanışmam güzel insan,başarılı sporcu Sinan GÜLER sayesinde oldu.Doğumgününde kendisine verilecek en güzel hediyenin KORUNCUKLARA bağış yapmak olduğunu ifade ediyordu. Bende katıldım seve seve.Onlara bir el verdim ve bu eli asla bırakmayacağım. Dedim ya 39.İstanbul Maratonunda Koruncuklar için koşacağım.10km sonunda avaz avaz bağıracağım hedefimi tutturduğum için.FİNİSH için değil yani.Bitiş noktasını geçmek sadece bir araç benim için.Amaç KORUNCUKLARA hedeflediğim bağış miktarını toplayabilmek. 500 kişi ve 3000TL hedefim var. Ama bu hedefi siz olmadan başaramam.Desteğinize çok ihtiyacım var. Facebook,Twitter ve diğer sosyal medya adreslerinizden kampayamı paylaşmanızı bekliyorum. Aşağıda linkini verdiğim kampanya sayfamda çok da güzel bir açıklama yaptım bana göre. Önümüzdeki iki haftayı paylaşarak,sonraki iki haftayı da bağışlayarak geçireceğiz.Gönlünüzden ne koparsa size kalmış.Hedefi tutturmak aslında