Ana içeriğe atla

39.cu İstanbul Maratonunun ardından,İyilik Peşinde Koşmaya devam...


Çooookkkk keyifli bir yarış idi.Belkide koşmaya başladığımdan beri en anlamlı koşum oldu 39.Vodafone İstanbul Maratonu.Binlerce kişi "Çocuklar İçin Koşuyoruz"temalı yarışta ter döktü.Hem koştuk hem koşarken bağış toplamaya adına yarıştığımız STK yı daha da öne çıkarmak için çabaladık.

Bağış kampanyaları açıldığı günden beri, o kadar yoğun geçirdik ki zamanımızı.İşi gücü bıraktık,Serebral Palsili çocuklar için,Doğa İçin,Korunmaya Muhtaç Çocuklar için,Eğitim için,Babalık için,Gülerken İyileşmek İçin,ALİKEV için,Kaplanlar için ve daha birçok burada adını sayamadığım 40 ı aşkın STK'nın kahramanları ile sesimizi duyurmaya çalıştık.Feda olsun.Biz Kahramanlar olarak en ufak bir yaraya merhem olabildiysek ne mutlu bize...

Türkiye'de İyilik Peşinden Koşmak çok ama çok zor.Adım Adım ile kolkolayız ne mutlu ki.
Yapılan bağışlar da Adım Adım aracılığı ile STK lara ulaşmıyor.Yapılan bağışlar doğrudan STK lara ulaşıyor.Yani Umutsunuz,Hasretsiniz,Sevgisiniz onlar için.1TL bile bağışlasanız yüzler gülüyor,en uzak gönüller ısınıveriyor.

Yarış başlangıç alanında çok medeni görüntüler vardı.Sabahın ilk ışıklarında biraz yağmur yağsa da ,geriye kalan kısmı kendisini şeker gibi bir havaya bıraktı.Birlikte ısındık birçok insanla.Herkes birbirine saygılı,sevgi dolu idi.ALİKEV sporcularının ,duyduğumuz kadarı ile,finish e 400 mt kala tshirtlerinin zorla  çıkartılması da bu medeni ortamı bozmak isteyen davranış oldu.Olsun iyi tarafından bakmak lazım.Bu olumsuzluğun bile olmaması için bir daha,elimizden gelen duyarlılığı göstermemiz lazım.Adım Adım kendi sosyal medya sayfasından bu olumsuzlu duyurarak ALİKEV'e destek oldu.Tekrar teşekkürler adım adım.

Su ve sünger istasyonları başarısızdı onu söylemeden geçmeyelim.Yarış sonrasındaki esneme ve soğuma hareketlerinin yapılması tam not aldı yarışmacılardan.
Vodafone ana sponsor olduğu organizasyonda yine başarılı oldu.

Kampanyalarımız 26 Kasım 2017'ye kadar devam edecek.Lütfen desteklediğiniz STK için bağışta bulunun.Umut olun,sevgi olun,iyilik peşinde sizde koşun.

https://ipk.adimadim.org/kampanya/CC19288  (bendenizin kampanya adresi efendim.Tüm Koruncuklar adına şimdiden sonsuz teşekkürler) Eğer ben senin kampanyana bağış yapmayacağım diyor iseniz "Koruncuk"yazıp 4717 ye mesaj gönderebilirsiniz.www.koruncuk.org adresine girerek "mobil aidat üyesi"olabilirsiniz.Hadi gelin hem paylaşımı hemde gülümsemelerimizi arttıralım.

40.Vodafone İstanbul Maratonuna daha güçlü ve daha çok bağışla katılmak ümidiyle.
İyilik Peşindeki Herkese,
Sevgiler.

Yorumlar