Ana içeriğe atla

SAYFA YUKARI


HAYATIMIZI KOMBİNLEYEN bir uygulama SAYFA YUKARI.


Nasıl işliyor?Hemen söyleyeyim.Bir şekilde sosyal medya hesabınızın takipçisini artırıyorsunuz.Hatrı sayılır bir takipçiniz oluyor bilhassa İnstagram da.Takipçi sayınız hatrı sayılır düzeyde olunca firmalar size geliyor zaten.Firmalarla isterseniz tek seferliğine isterseniz de yıllık ihtiyacınızı karşılar nitelikte anlaşıyorsunuz

Takipçileriniz için hikaye atıp ama giysi kombinliyorsunuz,ama kozmetik,ama koltuk takımı."İhtiyacım vardı sizin için de bir kombin yaptım haydi sayfa yukarı" cümleleri ile mağazanın veya firmanın linki veriliyor ve alışveriş başlıyor.İçinizden doldura doldura teşekkür etmek geliyor,kendisine almış bizi de düşünmüş diye.

Memur,işçi açlık sınırında bu ülkede,insanlar evlerini geçindirmek için belki bir ikinci üçüncü iş yapmak için var güçleri ile mücadele ediyorlar,tiyatrocular,doktorlar,mühendisler vb.saatlerce çalışarak kafa yorarak bir yerlere gelip belli bir birikim elde etmeyi düşlüyorlar,beyefendiler ve hanımefendiler lüks araçlarına binip,ya dışarıda zaman geçirdikleri bir yerde ya da evde, "SAYFA YUKARI" yapıyorlar.

Sonra bu kesim demokrasiden,eşitlikten,hak ve adaletten dem vuruyorlar birde.

Sosyal medya adreslerinde mesela İBB kadın çalışan alacakmış diye hikaye yayınlayanı görmedim! Üretmek güzeldir hiçbir şey üretemiyorsanız fikir üretin diyenide ! Ya da şurada bir fabrika açılmış yeni çalışanlar arıyor diye hikaye paylaşanları.Bu paylaşımlar gelir getirmez çünkü.

Araba tanıtan var,otel tanıtan var,surf okulu tanıtan var,ne ararsanız var.Yeterki takipçileriniz bol olsun.Öyle olması için de ya bir dizi oyuncusu olacaksınız,ya ünlü birkişinin aile bireyinden olacaksınız,gibi gibi..

Her tür Esnaf vergisini veriyor hatta işi olmadığında vergisi ertelenmiyor.Avukat vergi veriyor.Sanayiici vergi veriyor.İş insanları vergi veriyor.Öğrenci iletişim vergisi veriyor telefonundan.İşçi memur başta sendikalara olmak üzere vergi veriyor.Bu insanlar SAYFA YUKARICILAR vergi veriyor mu?Veriyorlarsa ne kadar sık denetleniyorlar?Şunun için soruyorum her gün yeni kombinler yeni eşyalar geliyor da !!! Buda yeni anlaşmalar demek.

Sn.Ticaret Bakanı Mehmet MUŞ'u ve talimat verir diye düşündüğüm Sn.Cumhurbaşkanını konu hakkında bilgilendirdim.

Konuyu unuttuysanız veya tekrar okumak için SAYFA YUKARI  :)

Not:Bir farkla ben ne bu satırlarla ne de takipçilerim üzerinden ticaret yapmıyorum.Benim KOMBİNİM sizin için HAYATI YAŞAMAK ve YAZMAK.


Yorumlar

Popüler Olanlar

İyi Geceler

Yazmaya başladığım zamanları hatırlıyorum. Gazetelerin çok renkli olduğu zamanlar.Yazarlar o zaman satın alınmamıştı.Herkes doğruları yazmaya çalışırdı.Köşe yazarı okumak olmazsa olmazdı. Sevdiğim,sevildiğim zamanları hatırlıyorum. İlişkilerin çok renkli olduğu zamanlar.Karakterimizi maddi değerler teslim almamıştı.Herkesin gönlü birbirine açıktı. Çok anlamsız bir hayatı yaşıyorum. Beğenilmek için çaba sarfetmek zorundayım.Başarı kriterleri çok farklı bu hayatta.En yakınından en uzağa; bindiğin arabaya,aldığın maaşa,marka ayakkabıya bakıyorlar.3 kuruşluk adamsın deyince de kızıyorlar.Sohbet,muhabbet olsun diye Tinder'a geldim diyen var mesela.O derece sosyaliz.Kanun güçlüden yana,kiracıdan yana,şiddetten,katilden,her türlü tecavüzcüden yana,nefretten yana.Kanun bu tabi söylerken kısa da davalar upuzun sonra. Bende oturmuşum AŞK ı yazıyorum dimi ama.Ne hoş,ne ala.Biliyorum gülüyorlar bana.Bana gülenlere,gülmek isteyenlere,hatta gülmek isteyeceklere bende gülüyorum,gülmek istiy

Kim Koruyor Bu Metruk Yapıyı???

Antalya ili Muratpaşa ilçesi Tevfik Işık Caddesi No:1 (1253 ada 27 parsel) adresindeki metruk bina. Şehrin göbeği.Birçok turistik mekanın merkezi. 20 senedir bitirilemeyen bina.İki sefer yangın çıkmış,haşarat yuvası. Muratpaşa Belediyesi’ne defalarca şikayet gitmiş hiçbirisi karşılık bulmamıştır. Bu binayı kim koruyor? Muratpaşa Belediyesi mi,Antalya Valiliği mi,Büyükşehir Belediyesi mi kim koruyor? Vatandaşların  bu bina hakkında onlarca şikayeti var. Herhangi bir cezai yaptırım uygulanmıyor,yıkılmıyor. Şehrin tam merkezinde hem de bir turizm kentine yakışıyor mu? Hıfzısıhha,Muratpaşa Belediyesi neden bir girişim yapmıyor merak ediyor ve açıklanmasını istiyorum. Muratpaşa Belediyesi resmi dilekçeye cevap yazdı,şöyleki: 2 cevap yazmış Sevgili Belediye,birincisinde ; 25/06/2019 14:46 tarih ve saat ile Muratpaşa Belediye Başkanlığı tarafından yazılan yazıda,1253 ada 27 parsele ait Gençlik Mah.Tevfik Işık Cad. 1-2-3-4-5-6 nolu bağımsız bölümler arsa vergisi olarak yatır

Just Wright / Doğru Hamle

Basketbolseverler ekran başına. Basketbolu aşkla birleştiren bir film daha.Konu klasik ama her dönem bu tarz filmler izleyiciyi çekmiştir ekran başına. Başarılı bir basketbolcunun kariyeri ile gerçek aşkı arasındaki gelgitlerini anlatıyor. Bir kadının sevdiği takdirde neler yapabileceğini izliyorsunuz. Genelde Amerikan sinema filmlerinin isim çevirileri her zaman çok ilgimi çekti.Bu filmin ismi de uyarlanmış her zamanki gibi Türkçeye. Filmde giriş gelişme ve sonuç gibi teknik konulara takılmayın.Benim gibi özellikle sonuç bölümüne dikkat eden bir insan bile bu filmde bu detaylara takılmadı. Filmin puanı 7,25/10. İyi seyirler dilerim. (not:film yorumlarımı www.sinemalar.com sitesinden takip edebilirsiniz.)