Ana içeriğe atla

İyi Geceler

Yazmaya başladığım zamanları hatırlıyorum.
Gazetelerin çok renkli olduğu zamanlar.Yazarlar o zaman satın alınmamıştı.Herkes doğruları yazmaya çalışırdı.Köşe yazarı okumak olmazsa olmazdı.
Sevdiğim,sevildiğim zamanları hatırlıyorum.
İlişkilerin çok renkli olduğu zamanlar.Karakterimizi maddi değerler teslim almamıştı.Herkesin gönlü birbirine açıktı.
Çok anlamsız bir hayatı yaşıyorum.
Beğenilmek için çaba sarfetmek zorundayım.Başarı kriterleri çok farklı bu hayatta.En yakınından en uzağa; bindiğin arabaya,aldığın maaşa,marka ayakkabıya bakıyorlar.3 kuruşluk adamsın deyince de kızıyorlar.Sohbet,muhabbet olsun diye Tinder'a geldim diyen var mesela.O derece sosyaliz.Kanun güçlüden yana,kiracıdan yana,şiddetten,katilden,her türlü tecavüzcüden yana,nefretten yana.Kanun bu tabi söylerken kısa da davalar upuzun sonra.
Bende oturmuşum AŞK ı yazıyorum dimi ama.Ne hoş,ne ala.Biliyorum gülüyorlar bana.Bana gülenlere,gülmek isteyenlere,hatta gülmek isteyeceklere bende gülüyorum,gülmek istiyorum,gülmek isteyeceğim.Artık bu hayatı tüm HALLERİ ile karşılıyorum.
Bir hayalim var hala.Sevgi dolu bir dünya.Kapitalizm'e karşı devrimlerin gücü ile ayakta.
Okursanız ne mutlu bana.Okuma alışkanlığınız olsa beğeni alışkanlığınız kadar.Diliniz sevgi sözcüklerine gitseelinizin telefon tuşlarına gittiği kadar.Biliyorum herkes herşeyi biliyor ve yapabiliyor.

Bendeniz de bu gece farklı bir İYİ GECELER diliyor...

Yorumlar

Popüler Olanlar

Basketbolda Coach Hakan Demir Devrimi

 ING Basketbol Liginde oynanan Tofaş-Anadolu Efes Karşılaşmasında herkes Tofaş Basketbol Takımının olağanüstü mücadelesini konuşacakken Tofaş Başantrenörü Hakan Demir in devrim niteliğindeki hareketini konuşuyor. Maçın yanılmıyorsam 3.çeyreğinde Rodrigue Beaubois ın topa hamle yapıp topu kurtarmak istediği sırada Hakan Demir ile bir çarpışma yaşadı.O esnada Rodrigue Beaubois Hakan Demir e çarpacağını anlayınca Hakan Demir reklam tabelalarına çarpmasın diye tutmak da istedi. Hakan Demir nasıl bir stres ve mantıkla gerçekleştiğini anlamadığımız bir biçimde Rodrigue Beaubois ı kızgınlıkla itti ve birşeyler söyledi.Ekran başındaki basketbolseverler ve Tofaş basketbol takımı seyircisi dahil bu harekete, ani tepkiye anlam veremediği gibi,Anadolu Efesli basketbolcular da anlam veremedi.Vasiliije Micic de neden kızdın tarzında bir karşı bir tepki gösterdi. Hakan Demir kendine yakışmayacak tarzda polemiğe devam etti aynı zamanda kızgın hareketlerine.Sahada bir gerginlik yaşandı.O saniyelere kad