Ana içeriğe atla

Runatolia 2018 de...

RUNATOLİA 2018 de yine KORUNCUK KAHRAMANI olarak 21 K da start alacağım,bir mani olmaz ise.
Sağolsunlar afilli bir göğüs numarası da lütfetmişler.
Efsunlu rakamdır malumunuz 79.Biliyorsunuz artık gayet net :)

Yazımı kaleme aldığım günden başlayarak tam 9 hafta var Runatolia da buluşmamıza.Öncelikle avantajlı kayıt fırsatından faydalanmak için 2017 senesi bitmeden kayıtlarınızı yaptırın.Kayıt yaptırdınız.Uçak vb.ulaşım ve konaklama planlamasını da yapın.Bu sene Runatolia Maratonu için Adım Adım üyeleri Akra Barut Otelinde konaklayacaklar.

İstanbul,İzmir,Ankara Bursa ve Antalya da Adım Adım grupları var.Eskişehir Adım Adım Koşu Grubu ne zaman faaliyete geçecek merak ediyorum.Bir an önce memleketimin takımı kurulmalı ve onlarıda organizasyonlarda görmeliyiz.Gerek onlarla gerekse bireysel gerçekleştireceğiniz antrenman programları ile koşacağınız mesafe için kendinizi hazırlamaya başlayın,hem mental olarak hem fiziki açıdan.

Koşacağınız mesafeler 10K ve 21K genellikle.Uygun bir koşu ayakkabısı seçin.Seçeceğiniz koşu ayakkabısı tam oturmasın ayağınıza.Parmak ucunda mutlaka bir boşluk olsun bir miktar.Ki uzun mesafede rahat hareket etsin ayak.Aldığınız koşu ayakkabısını mutlaka en az bir sefer uzun mesafe antrenmanınızda deneyin.Bu çok önemli.

40 ı aşkın STK'lardan birini seçin.Az veya çok elinizden ne gelirse,hem sağlıklı bir koşu geçirin hemde koşarken insanlığa bir fayda sağlayın.Koruncuk,Serçev,TSÇV,KAÇUV,AKUT,TEGV,ALİKEV ve daha birçokları.Adım Adım üyesi olun,bir İPK numarası alın.

Bendeniz 21 K start noktasında Koruncuk bayrağım ile hazır bulunacağım.21 K koşacak tüm Koruncuk Kahramanlarını bu bayrak altında toplanmak için bekliyor olacağım.Biliyorsunuz Adım Adım ile gerçekleştirdiğimiz kampanya süreci yarış sonrasındaki hafta da devam edecek.Bu yüzden tanışalım,iletişim kuralım,birbirlerimizin kampanyalarına destek olalım.Ve bu anlamlı iletişimi devam ettirelim ki toplumsal faydaları arttıralım,büyütelim.Yarış öncesinde de tüm KORUNCUK KAHRAMANI arkadaşlarımızla iletişime açığım.Büyük bir aile olduğumuzu kimse inkar edemez.  :)


39.Vodafone İstanbul Maratonunda buna ilişkin çok anlamlı iletişimlerim oldu.Hayatımda hiç görmediğim tanışmadığım kalbi güzel insanlarla tanışma fırsatım oldu,sohbet ettik,birbirimizin kampanyalarına destek verdik.

Ez cümle Koruncuk Vakfı'nın değerli çalışanları gelmeyecek olsa bile ki asla yalnız bırakmayacaklardır bizi,olur ya gelemezlerse,ben bayrağımla oradayım.Biz oradayız eminim.Tüm KORUNCUK KAHRAMANLARI ile tanışmaya hazırım.Ve start verildikten sonra 21 K, umarım, o bayrağı indirmeden taşıyacağım.Tüm STK gönüllüleri ile birlikte de selamlaşacağım,alkış tutacağız birbirimize.Vakfımızda tüm KORUNCUK KAHRAMANLARIna destek verecektir emin olun.

04 Mart 2018 günü sen nerdesin?Bizimle İYİLİK PEŞİNDE KOŞMAK ister misin?
Bekliyoruz o zaman.


Yorumlar

Popüler Olanlar

Basketbolda Coach Hakan Demir Devrimi

 ING Basketbol Liginde oynanan Tofaş-Anadolu Efes Karşılaşmasında herkes Tofaş Basketbol Takımının olağanüstü mücadelesini konuşacakken Tofaş Başantrenörü Hakan Demir in devrim niteliğindeki hareketini konuşuyor. Maçın yanılmıyorsam 3.çeyreğinde Rodrigue Beaubois ın topa hamle yapıp topu kurtarmak istediği sırada Hakan Demir ile bir çarpışma yaşadı.O esnada Rodrigue Beaubois Hakan Demir e çarpacağını anlayınca Hakan Demir reklam tabelalarına çarpmasın diye tutmak da istedi. Hakan Demir nasıl bir stres ve mantıkla gerçekleştiğini anlamadığımız bir biçimde Rodrigue Beaubois ı kızgınlıkla itti ve birşeyler söyledi.Ekran başındaki basketbolseverler ve Tofaş basketbol takımı seyircisi dahil bu harekete, ani tepkiye anlam veremediği gibi,Anadolu Efesli basketbolcular da anlam veremedi.Vasiliije Micic de neden kızdın tarzında bir karşı bir tepki gösterdi. Hakan Demir kendine yakışmayacak tarzda polemiğe devam etti aynı zamanda kızgın hareketlerine.Sahada bir gerginlik yaşandı.O saniyelere kad