Ana içeriğe atla

İstanbul Maratonunda KORUNCUKLAR için koşuyorum

 39.İstanbul Maratonunda KORUNCUKLAR için koşacağım.
Koruncuk Vakfı ile tanışmam güzel insan,başarılı sporcu Sinan GÜLER sayesinde oldu.Doğumgününde kendisine verilecek en güzel hediyenin KORUNCUKLARA bağış yapmak olduğunu ifade ediyordu.
Bende katıldım seve seve.Onlara bir el verdim ve bu eli asla bırakmayacağım.
Dedim ya 39.İstanbul Maratonunda Koruncuklar için koşacağım.10km sonunda avaz avaz bağıracağım hedefimi tutturduğum için.FİNİSH için değil yani.Bitiş noktasını geçmek sadece bir araç benim için.Amaç KORUNCUKLARA hedeflediğim bağış miktarını toplayabilmek.
500 kişi ve 3000TL hedefim var.
Ama bu hedefi siz olmadan başaramam.Desteğinize çok ihtiyacım var.
Facebook,Twitter ve diğer sosyal medya adreslerinizden kampayamı paylaşmanızı bekliyorum.
Aşağıda linkini verdiğim kampanya sayfamda çok da güzel bir açıklama yaptım bana göre.
Önümüzdeki iki haftayı paylaşarak,sonraki iki haftayı da bağışlayarak geçireceğiz.Gönlünüzden ne koparsa size kalmış.Hedefi tutturmak aslında çok kolay sadece desteğiniz gerekiyor.Zor kısmı BANA DESTEK OLUR MUSUNUZ?
OLURSUNUZ pekala biliyorum.Ne duruyoruz o zaman ,sosyal medya adreslerinizden kampanyamı paylaşmayabaşalayalım hemen.

Koruncuklara yılın 12 ayı da bağışlarınızı devam ettirebilirsiniz.

KORUNCUK sitesine girerek bağış bilgilerine sahip olabilir,bağışlarınızı gönlünüzün yettiğince iletebilirsiniz.

Hedefi Tutturmama yardımcı olacağınız için teşekkürü bir borç biliyorum.Sağolun,varolun.





Yorumlar