Ana içeriğe atla

İstanbul Kırmızısı






Lanet olsun bu içimdeki Türk Sineması tutkusuna deyip başlayayım.Dilim damağım kurudu.Giriş ve gelişme var,sonuç bağlanamamış demekten.Bir ekol yaratılmak isteniyor galiba Türk Sinemasında.Türk Sineması deyince akla sonucu olmayan,bağlanamayan filmler gelsin diye.Oyuncu kadrosunda birbirinden değerli insanlar,tiyatrocu ve sinemacılar var.Oyuncu kadrosu saygı görmeyi hakediyor ilk öncelikle.Sonrasında akışı çoğu filme göre çok durağan bir yapıda olan film.Bir çok izleyicinin sıkılması normal.Bu filmi sabırla izleyip beklemek gerekiyor.Birkaç satır önce ifade ettiğim gibi sonuç bölümüne gelince tıkanıyorsunuz.Sonuç bölümü diye bir şey yok filmde.Ferzan Özpetek'e yakışmayan bir durum bana göre.En azından filmin sonuç bölümünde Orhan ın kitap çıkarıp çıkaramadığını görseydik.Basit olurdu belki ama bağlanmış olurdu hiç olmazsa.Birçok sinema izleyicisi bu filme düşük puan verecektir muhakkak.Ben puanımı 7 olarak belirledim.Son zamanlarda belki de bu tarz bir yapıma 7 puan vermekle biraz limitlerimi zorladım ve çılgınlık yapmış oldum.Düşük puan veren eleştirmenleri kesinlikle yadırgamam.Seyredebilirsiniz diyebilirim sadece.


Diğer Yazı Adresim

Yorumlar