Ana içeriğe atla
www.temizmama.com


2014 yılı yaz ayları idi yanılmıyorsam.Facebook sanal ortamında bir büyüğümün fabrikayı ziyaret ettiğini gördüm,fotoğraflardan.Bir mail attım.Nasıl bir sadık dosta sahip olduğumu anlattım,mama konusunda sürekli çalışabileceğim bir yer aradığımı,kaliteli mama ihtiyacımın olduğunu ve mümkünse fabrikalarını ziyaret edip tanışmak istediğimi ifade ettim.

Çok olumlu yaklaşıp,memnuniyetle fabrikalarında beni misafir edebileceklerini ifade ettiler.Randevu aldım gittim.Daha önceleri birçok firmadan ve veteriner aracılığı ile mama aldım.Sürekli fiyat değişiyordu,fiyat değişmese bile mama istikrarını sağlayamıyordum.

Çağatay Yem Sanayi fabrikasına gittim.Çok güzel ağırladılar sağolsunlar beni.Patronları beyefendi yurtdışında olduğu için tanıştıramayacaklarını ifade ettiler,belki de nezaket açısından bu böyle idi,ki hem normal karşılanmalıydı(bir işletme sahibi hele böyle güzel ve büyük bir işletme sahibi her müşteri ile birebir iletişim kurmazdı),hem de istenilemezdi.Fabrikayı gezdim,üretim süreçlerini gözlemledim.Mamaların ham maddelerinin tedarik aşamalarına kadar bütün bilgileri şeffaflıkla tarafıma verdiler.Sonuçta özel bir insan değildim.Bende onların bir müşterisi olacaktım veya olmayacaktım.

Mamaların üretim tarihlerini mamayı sipariş ederken görebiliyorsunuz.Mamaların yapılarını inceleyebiliyorsunuz.İçlerinde ne var,ne madde kullanılmış,besin değerleri ve kalorilerine kadar.Yalnızca bir konuda takılmıştım.Mamalar fabrikadan çıktığı ambalajında gönderiliyordu.Benim sorum kargo firması ile gelirken ya ambalajda bir zedelenme olursa yönündeydi.Malum mamaların hava almaması gerekliydi.

Tam yetki verdiler.Öyle birşey olursa sakın mamayı teslim almayın geri gönderin kargo ücreti bize ait olmak üzere biz tekrar size yeni mamanızı göndereceğiz dediler.Yaklaşık iki senedir çalışmaktayım.Bir sefer kargo ile bir sıkıntım oldu.Kargo firmasını hemen değiştirdiler.Kendilerinin hatasının olmamalarına rağmen özür dilediler,bir müşterileri olarak öncelikle benim mutluluğumun önemli olduğunu söylediler.

Çok profesyonel çalışmaktalar.Ürünleri kaliteli.Antalya ilinde yaşamaktayım.Saat 10.00 a kadar sipariş verdiğiniz zaman ertesi gün öğlen en geç mamanız elinize geçiyor.Fiyatları oldukça uygun.Kedi köpek akvaryum yemleri,mama tamamlayıcılar,dana derisi kemikler ne ararsanız.

www.temizmama.coma girin alışverişinizi yapın.Sevimli dostlarınızın hayatına ekstra bir değer katın.

Temizmama.com-Çağatay Yem Ürünleri ile çalışmak büyük bir zevk,mutluluk.Kazançları ve müşterilerine gösterdikleri özen daim olsun. 

Yorumlar