Yazıyorum,çiziyorum,konuşuyorum.
Yine yok,yine
yok.
Eskişehirspor
yönetimi acilen Esstorium ve Sosyal Medya konularına el atmalı.
Madem tek yol
şampiyonluk.Madem düştük yine kalkarız diyoruz.O zaman…
Yaz bitiyor
neredeyse Esstorıum da bere satılıyor hala.
Eskişehir’de
store’larda satılan ürünlerin yüzde on u bile ESSTORIUM’da satılmıyor.
Şehir dışındaki
taraftarlar,şehir dışındaki Eskişehir aşıkları bu ürünlere nasıl ulaşacaklar?
Eskiden mayo
satılırdı,havlu satılırdı çeşit çeşit tshirtler satılırdı.
Bakıyorsunuz
ekrana 40 derece sıcakta bere ve mont var.
Klubümüzün sosyal
medya sorumlusu kim bilmiyorum.İvedilikle çok çalışarak sosyal medyada öne
çıkılması sağlanmalı Eskişehirspor’un.
Twitter,İnstagram
ve Facebook Resmi hesapları daha aktif kullanılmalı ve taraftara ulaşmak için
elden gelen yapılmalıdır.
Esstorıum da
pazarlanan ürünlerin fotoğrafları eş zamanları olarak fiyat ve fiziki
özellikleri ile birlikte klubümüzün resmi İnstagram,Twitter ve Facebook
hesaplarından paylaşılmalıdır.
Hem Sosyal Medya
da takip edilir ve ilgi çeken bir konuma getirilmelidir hemde ürünlerin
pazarlanması kolaylaştırılmalıdır.
ESSTORIUM’daki
ürün çeşitliliği artırılmalıdır.Bu klube ekstra gelir sağlayacaktır.Ne kadar
çok satış o kadar çok gelir.
Şehir dışındaki
ve hatta yurtdışındaki taraftarlara ESKİŞEHİRSPOR severlere ulaşmak asıl amaç
olmalıdır.
ESSTORIUM’da
pazarlanan ürünlerin görselleri net ve güvenilir olmalıdır.
Eskişehirspor her
konuda ama her konuda kazanım içerisine girmelidir.
Şarttır.
Yorumlar